Трудно
четвъртък, 20 март 2008 г.
  Бюрокрация до дупка
Утре (т.е. днес) ще ходя до Агенцията за държавни вземания за да покажа(докажа), че съм си платил определена глоба преди 8 (осем) месеца. Данъкоядците-бюрократи чак сега решиха/сгрешиха, че не съм я платил, вече са образували дело от общ характер, начислили са лихва и искат да ми "замразят" всички сметки. Освен това трябва да отида на място за да оправя тяхната грешка!!! "По телефона не може!!!". А ако бях си изгубил вносните бележки...? А ако не бях толкова търпелив ...? ... подай ми втория пълнител...
 
Коментари:
Сега може вече и да се публикува коментара, а не само e-mail до автора
 
Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]





<< Начална страница
Някои неща са сложни и трудни, а могат да са прости и лесни! Затова ще споделя някои виждания, мисли и т.н.

Моята снимка
Име:
Местоположение: София, Bulgaria
Архиви
март 2008 / април 2008 / декември 2008 / януари 2009 / февруари 2009 / май 2009 / август 2009 / ноември 2009 / юни 2010 / юли 2010 / октомври 2010 / ноември 2012 /


Powered by Blogger

Абонамент за
Публикации [Atom]